PROPOSTA
1: ELS ANIMALS
- Dins
de la bossa trobem diverses imatges
d’animalsamb els seus respectius sorolls.
- Hem de relacionar cada animal amb el seu so corresponent.
PROPOSTA 2: DOMINO DE LLETRES
- Tenim diferents targetes. En cada targeta trobem una vocal i una imatge.
- Hem de relacionar les vocals amb una imatge corresponent.
PROPOSTA 3: QUADERN D'ACCIONS
- Tenim un quadern amb diferents accions quotidianes.
- Hem de classificar els diversos objectes proposats que tinguin relació amb l’acció corresponent.
PROPOSTA
4: BINGO
- Dins de cada targeta hi han sis lletres diferents.
- Les educadores ensenyen una lletra en gran, i els infants que la tinguin a la seva targeta, hauran de posar-hi a sobre una fitxa en forma de cercle, així fins que completin la targeta.
- El primer que completi tota la targeta, tapant totes les lletres haurà de dir BINGO.
PROPOSTA
5: EL CONTE DELS TRES PORQUETS
- Les educadores expliquen el conte dels tres porquets a través de tres davantals, on anirem enganxant les diferents parts del conte mentre l’anem explicant.
PROPOSTA 7: NOM DELS
INFANTS
- Tenim els noms dels vint-i-quatre nens i nenes amb la primera lletra marcada d’un color diferent.
- Els noms estan posats sobre la taula cap per avall. A partir d’aquí cada infant ha d’agafar un nom i li ha de portar al nen/a que li a tocat.
- Cada nen/a ha de col·locar la lletra a la cartolina, al costat de la seva inicial amb el mateix color.
PROPOSTA
8: LES SIL·LABES
- Es tracta de treballar les síl·labes amb tocs de mans a partir de diferent vocabulari.
- Disposem de la paraula separada en síl·labes i a banda, la paraula sencera.
PROPOSTA 9: QUINA IMATGE NO
CORRESPON?
- Treballem les parts d’una casa i alguns dels seus elements.
- Dins d’un requadre tenim quatre imatges, una d’elles no es troba al lloc adequat.
- Hem de col·locar una pinça sobre la imatge que no correspon al espai indicat.
PROPOSTA
10: BUSQUEM ELS NOMS A LA SORRA
- Cada nen/a ha de buscar les lletres del seu nom a la sorra i “construir-lo” tot seguint la targeta.
- Dins una safata tenim dipositada arena de la platja i lletres de l’abecedari.
PROPOSTA
11: BUFEM AMB CANYES
- Treballem la praxia tot bufant amb les canyes les boles de poliexpan.
- També, cada infant, bufant pintura amb canyes plasmarà en un full el que desitgi.
PROPOSTA
12: MURAL DE LES ESTACIONS DE L’ANY
- Es tracta d’una activitat on es treballa molt l’expressió i comunicació oral dels nens/nenes.
- Treballem les quatre estacions de l’any així com també, els objectes i situacions mes marcades en cada estació.
- Amb ajuda de les educadores, s’ha de col·locar cada targeta a l’estació corresponent.
PROPOSTA
13: EL DAU DE LES PRAXIES
- Tenim cub de sis cares i en cada cara del dau hi ha una praxia diferent.
- Han de tirar el dau i imitar la praxia que ha tocat.
PROPOSTA
14: LES ENDEVINALLES
- Per una banda tenim targetes amb endevinalles i per altre, les imatges corresponents.
- Tot llegint les endevinalles, s’ha d’endevinar la imatge que hi correspon en cada una.
PROPOSTA
15: COLORS I OBJECTES
- Les educadores, indiquen als infants colors i diferents objectes que es troben a l’aula.
- Han d’identificar el color o l’objecte i dirigir-se cap a ell.
- Activitat dirigida d’expressió oral.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada