TASTETS VERBALS


PROPOSTA 1: ELS ANIMALS 

  • Dins de la bossa trobem diverses imatges d’animals
    amb els seus respectius sorolls.
  • Hem de relacionar cada animal amb el seu so corresponent.




PROPOSTA 2: DOMINO DE LLETRES 

  • Tenim diferents targetes. En cada targeta trobem una vocal i una imatge.
  • Hem de relacionar les vocals amb una imatge corresponent. 




PROPOSTA 3: QUADERN D'ACCIONS

  • Tenim un quadern amb diferents accions quotidianes.
  • Hem de classificar els diversos objectes proposats que tinguin relació amb l’acció corresponent. 



PROPOSTA 4: BINGO

  • Dins de cada targeta hi han sis lletres diferents.
  • Les educadores ensenyen una lletra en gran, i els infants que la tinguin a la seva targeta, hauran de posar-hi a sobre una fitxa en forma de cercle, així fins que completin la targeta.
  • El primer que completi tota la targeta, tapant totes les lletres haurà de dir BINGO.




PROPOSTA 5: EL CONTE DELS TRES PORQUETS

  • Les educadores expliquen el conte dels tres porquets a través de tres davantals, on anirem enganxant les diferents parts del conte mentre l’anem explicant.




PROPOSTA 6: DITES
  • Treballem les dites amb els dotze mesos de l’any i les seves quatre estacions.




PROPOSTA 7: NOM DELS INFANTS

  • Tenim els noms dels vint-i-quatre nens i nenes amb la primera lletra marcada d’un color diferent.
  • Els noms estan posats sobre la taula cap per avall. A partir d’aquí cada infant ha d’agafar un nom i li ha de portar al nen/a que li a tocat.
  • Cada nen/a ha de col·locar la lletra a la cartolina, al costat de la seva inicial amb el mateix color.




PROPOSTA 8: LES SIL·LABES

  •         Es tracta de treballar les síl·labes amb tocs de mans a partir de diferent vocabulari.
  •    Disposem de la paraula separada en síl·labes i a banda, la paraula sencera.




PROPOSTA 9: QUINA IMATGE NO CORRESPON?

  •     Treballem les parts d’una casa i alguns dels seus elements.
  •   Dins d’un requadre tenim quatre imatges, una d’elles no es troba al lloc adequat.
  •   Hem de col·locar una pinça sobre la imatge que no correspon al espai indicat.





PROPOSTA 10: BUSQUEM ELS NOMS A LA SORRA





  • Cada nen/a ha de buscar les lletres del seu nom a la sorra i “construir-lo” tot seguint la targeta. 
  • Dins una safata tenim dipositada arena de la platja i lletres de l’abecedari.







PROPOSTA 11: BUFEM AMB CANYES


  • Treballem la praxia tot bufant amb les canyes les boles de poliexpan.
  • També, cada infant, bufant pintura amb canyes plasmarà en un full el que desitgi.






PROPOSTA 12: MURAL DE LES ESTACIONS DE L’ANY


  • Es tracta d’una activitat on es treballa molt l’expressió i comunicació oral dels nens/nenes.
  • Treballem les quatre estacions de l’any així com també, els objectes i situacions mes marcades en cada estació.
  • Amb ajuda de les educadores, s’ha de col·locar cada targeta a l’estació corresponent.




PROPOSTA 13: EL DAU DE LES PRAXIES

  • Tenim cub de sis cares i en cada cara del dau hi ha una praxia diferent.
  • Han de tirar el dau i imitar la praxia que ha tocat.



PROPOSTA 14: LES ENDEVINALLES
  •   Per una banda tenim targetes amb endevinalles i per altre, les imatges corresponents.
  •   Tot llegint les endevinalles, s’ha d’endevinar la imatge que hi correspon en cada una.


PROPOSTA 15: COLORS I OBJECTES

  •         Les educadores, indiquen als infants colors i diferents objectes que es troben a l’aula.
  •    Han d’identificar el color o l’objecte i dirigir-se cap a ell.
  •    Activitat dirigida d’expressió oral.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada